domenica, luglio 07, 2013

Hello

Hello, How are you? My name is Amelia. I am a woman I come across your
profile here and I would like to add you as my friend and establish a
lasting relationship with you.You can find me on my email id.
(am23herbert@yahoo.in) please If you are interested in knowing more
about me OK? so i can send you my picture and tell you more about me.
I'll be waiting to hear from you with love, Yours Lovely, Amelia.

Ciao, come stai? Il mio nome è Amelia. Io sono una donna che ho
incontrato il vostro profilo qui e vorrei aggiungerti come amico mio e
di stabilire un rapporto duraturo con you.you può trovarmi sul mio id
e-mail. (am23herbert@yahoo.in) Per favore, se siete interessati a
saperne di più su di me ok? modo che io possa inviare le mie foto e ti
dirà di più su di me. Sarò in attesa di sentire da voi con amore,
Distinti Lovely, Amelia.

amelia36@zipmail.com.br

Nessun commento: